Üldised müügitingimused

1.1 Müügitingimused kehtivad sotsiaalmeedikud.ee lehe veebipoes ostja (edaspidi Tarbija) ning ettevõtja Sotsiaalmeedikud OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

1.2 Lisaks käesoleval lehel kirjas olevatele tingimustele reguleerib Tarbija ja Veebipoe vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtiv Võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised olulised õigusaktid.

1.3 Veebipoel on õigus teha müügitingimustes muudatusi. Muudatused kajastatakse siin veebilehel: sotsiaalmeedikud.ee/muugiinfo/

1.4 Sotsiaalmeedikud OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Sotsiaalmeedikud OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Hinnainfo

2.1 Kõik Veebipoes toodud hinnad on eurodes. Hinnad ei sisalda käibemaksu.

2.2 Ostetud digitooted ja piletid edastatakse e-maili teel ning kohaletoomisega seotud tasud puuduvad.

2.3 Veebipoel on õigus teha müügitingimustes muudatusi. Muudatused kajastatakse veebilehel: http://www.sotsiaalmeedikud.ee/epood

Tellimuse vormistamine

3.1 Soovitud tooted tuleb lisada ostukorvi.

3.2 Tellimuse vormistamiseks vajutage lingile “Vormista tellimus”.

3.3 Tellimuse lõplikuks vormistamiseks sisestage vajalik informatsioon ning valige endale nimekirjast sobiv pangalink (Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay). Läbi pangalingi makstes tuleb makse sooritamiseks valida endale sobiv pank, makselinki vahendab Maksekeskus. Maksed toimuvad eurodes.

3.4 Kontrollige enne tellimuse lõplikku kinnitamist andmeväljades oleva informatsiooni õigsust ning kontrollige üle ostukorvi sisu.

3.5 Tellimuse täitmine toimub automaatselt ning tellitud kaup ja arve jõuab teie meiliaadressile tavatingimustel ühe tööpäeva jooksul.

Tagastamisõigus ja pretensioonide esitamise kord

4.1 Tarbijal on õigus pöörduda pretensioonide lahendamiseks Veebipoe poole (kontaktinfo leiad siit).

4.2 Tarbijal on õigus raha tagasi saada kui kaup ei vasta Veebipoes kirjeldatud sisule.

4.2.1 Kui Tarbijal ei ole võimalik osaleda üritusel, mille jaoks on ta pileti soetanud on võimalik valida e-poest endale kompensatsiooniks asendustoode või vähemalt 7 päeva enne üritust etteteatamisel saada tagasi kuni 75% osalustasust.

4.2.2 Kui Tarbija ei ole rahul tellitud digitaalse tootega (e-raamat, videokoolitus), siis palun võtta ühendust otse klienditoega info@sotsiaalmeedikud.ee, et valida kompensatsiooniks asendustoode.

4.3 Veebipood ei vastuta Tellijani kauba jõudmise hilinemise eest, juhul kui kauba kohaletoimetamine viibis asjaolude tõttu, mida Veebipood ei saanud ette näha ega mõjutada.

4.4 Lahendamata jäänud pretensioonide puhul on Tarbijal õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole.